Blog

Ποια δίαιτα να εμπιστευτω;

Η σωστή δίαιτα δεν βασίζεται σε απαγορεύσεις αλλά σε προϋποθέσεις

Στην ερώτηση ‘ποια δίαιτα είναι τελικά η σωστή δίαιτα’ πολύς κόσμος απαντά ότι η σωστή δίαιτα
– απαγορεύει το ψωμί , τα μακαρόνια και γενικότερα τους υδατάνθρακές
– απαγορεύει τα γλυκά και τα τηγανιτά ενώ ταυτόχρονα περιορίζει το λάδι
– δεν συνδυάζει τα μακαρόνια με το κρέας και το κοτόπουλο με τις πατάτες
– συνδυάζει την σαλάτα με πρωτεΐνη
– δεν επιτρέπει την κατανάλωση φαγητού μετά τις 8κτώ το βράδυ
– υπαγορεύει λίγο αλάτι και πολύ νερό
– απαγορεύει τα ποτά, τα αναψυκτικά και τους χυμούς με ζάχαρη

Τελικά πόσα «πρέπει» χαρακτηρίζει μια καλή διατροφή και πόσο όλα αυτά τα πρέπει μας κάνουν να μην μπορούμε να κάνουμε ούτε ένα βήμα μπροστά στην κατάκτηση μιας καλύτερης σχέσης μας με το φαγητό?

ΠερισσότεραΔεν υπάρχουν σχόλια

Προϋποθέσεις για την επιτυχή εφαρμογή μίας περιοριστικής διατροφής

Ποιές προϋποθέσεις βοηθούν στο να κάνουμε πράξη μια περιοριστική διατροφή?

Για τη επίτευξη οποιουδήποτε εγχειρήματος σημαντικό είναι να προηγηθεί μια προετοιμασία ώστε η προσπάθεια που θα καταβάλλεις να αποδώσει στο βαθμό εκείνο που θα σου δώσει ώθηση να συνεχίσεις.

Έτσι και στην εφαρμογή μιας ειδικής διατροφής το άτομο που ξεκινά μια διαδικασία περιορισμού του είδους και της ποσότητας της τροφής που πρόκειται να καταναλώσει χρειάζεται να είναι ενήμερο για τις δυσκολίες που πρόκειται να αντιμετωπίσει και τους τρόπους να τις διαχειριστεί.

Κατευθύνσεις, τεχνικές και προϋποθέσεις μπορούν να βοηθήσουν στο χτίσιμο γερών θεμελίων για αλλαγή με μεγαλύτερη διάρκεια.

Περισσότερα5 σχόλια

Ημερολόγιο διατροφικής πρόσληψης τροφής – αυτοπαρακολούθηση

Το Ημερολόγιο Διατροφικής Πρόσληψης Τροφής έχει στόχο να βοηθήσει το άτομο που ξεκινάει μια διαδικασία αλλαγής να εντοπίσει και να συνειδητοποιήσει τα διατροφικά και συμπεριφορικά όρια μέσα στα οποία κινείται.

Μέσω των καταγραφών πρόσληψης τροφής και των συναισθημάτων που την συνοδεύουν θα μπορέσει με την βοήθεια του ειδικού να προσδιορίσει το σημείο από το ποιο ξεκινάει το δρόμο για την αλλαγή.

Οι καταγραφές των διατροφικών συνηθειών θα του δώσουν πληροφορίες τόσο για την ποσότητα και την ποιότητα της διατροφής του όσο και για τον βαθμό που αυτή του δημιουργεί συνθήκες κορεσμού και ικανοποίησης αποδοκιμασίας και απογοήτευσης .

Περισσότερα18 σχόλια